2 modele dostępne
Elektryczny
Macan 4
5.2 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z funkcją Launch Control
387
Moc do (KM)
408
Moc overboost z funkcją Launch Control do (KM)
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (WLTP)*: 21.1 - 17.9 kWh/100 km, zasięg w cyklu miejskim (WLTP)*: 665 - 784 km, zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)*: 516 - 613 km, emisje CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)*: 0 g/km
Elektryczny
Macan Turbo
3.3 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z funkcją Launch Control
584
Moc do (KM)
639
Moc overboost z funkcją Launch Control do (KM)
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (WLTP)*: 20.7 - 18.8 kWh/100 km, zasięg w cyklu miejskim (WLTP)*: 670 - 765 km, zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)*: 518 - 591 km, emisje CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)*: 0 g/km
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (WLTP)*:
17,9-21,1 kWh/100 km, zasięg w cyklu miejskim (WLTP)*: 665-784
km, zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)*: 516-613 km,
emisja CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)*: 0 g/km
Przyspieszenie 0-100 km/h z funkcją Launch Control
300kW/408KMMoc overboost z funkcją Launch Control do (kW) / moc overboost z funkcją Launch Control do (KM)
Szczegóły metody pomiarowej można znaleźć na stronie
www.porsche.com/gtr21
Prędkość maksymalna
¹Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP): 516-613 km; zasięg w cyklu miejskim (WLTP): 665-784 km.
Porsche E-Performance
Więcej o zasięgach.
²Czas ładowania prądem stałym (DC) przy maksymalnej mocy ładowania od 10% do 80% stanu naładowania w optymalnych warunkach (stacja szybkiego ładowania CCS o mocy > 320 kW, > 850 V, temperatura akumulatora 25°C i początkowy stan naładowania 9%).
Ładuj swoje Porsche
Więcej na temat naszych rozwiązań w obszarze ładowania.
Nieważne, czy poruszasz się po dużych metropoliach, czy po wschodzących miastach – w pełni elektryczny Macan sprawdzi się wszędzie tam, gdzie czuć energię w powietrzu. Wszędzie tam, gdzie liczy się indywidualność. I wszędzie tam, gdzie ludzie mają szansę odkryć siebie na nowo.
Młody. Miejski. Elektryczny.
Dzięki progresywnej interpretacji klasycznego designu
Porsche w pełni elektryczny Macan
już na pierwszy rzut
oka pokazuje, skąd się wywodzi.
Porsche Driver Experience.
Wysoce cyfrowy kokpit z indywidualnie konfigurowalnym zakrzywionym wyświetlaczem zapewnia komfort obsługi i pozwala na indywidualne sterowanie funkcjami samochodu.
E-Performance.
Typowe Porsche: do 300kW (408KM)¹ i 650 Nm momentu obrotowego¹, napęd na wszystkie koła o wysokich obrotach oraz znakomita dynamika jazdy.
¹Sczegóły metody pomiarowej zamieszczonych wartości można znaleźć na stronie www.porsche.com/gtr21
Szybkie ładowanie w drodze.
Innowacyjna architektura ładowania umożliwia szybkie ładowanie 800 V z mocą do 270 kW - zapewniając zasięg do 516-613 km¹.
¹Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (WLTP): 17,9-21,1 kWh/100km, zasięg w cyklu miejskim (WLTP): 665-785 km, zasięg w cyklu mieszanym (WLTP): 516-613 km, emisja CO² w cyklu miesznym (WLTP): 0g/km.
Personalizacja.
Czysta radość dla każdego oznacza coś innego. Dlatego w pełni elektryczne Porsche Macan można zaprojektować według własnych preferencji - korzystając z szerokiego wyboru opcji personalizacji i nowości dostępnych w Porsche Exclusive Manufaktur.
Smart Mobility.
Zintegrowane Centrum aplikacji oraz My Porsche w Apple CarPlay umożliwiają interaktywne korzystanie z systemu informacyjno-rozrywkowego.
300kW
Moc overboost z Lanuch Control do (kW)
408KM
Moc overboost z Lanuch Control do (KM)
Dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi, które mają to wszystko. Kompaktowe. Potężne. I ultranowoczesne. W sumie układ ten przenosi na asfalt do 300 kW (408KM) - na obie osie¹.
¹Sczegóły metody pomiarowej zamieszczonych wartości można znaleźć na stronie www.porsche.com/gtr21
Sportowe starty i dynamiczne przyspieszenia - te dwie typowe dla Porsche cechy reprezentuje także w pełni elektryczny Macan. Jednobiegowa przekładnia w imponujący sposób zapewnia maksymalny moment obrotowy.
Już od pierwszych sekund w pełni elektryczny Macan 4 desponuje potężnym momentem obrotowym wynoszącym 650 Nm.
100,0 kWh¹
Dzięki dużej pojemności i znacznej gęstości energii wysokowydajny akumulator litowo-jonowy ma pojemność zapewniającą zasięg do 516-613 km. Zoptymalizowany system zarządzania akumulatorem chroni komponenty i zwiększa ich żywotność.
¹Pojemność akumulatora brutto.
Podobnie jak Porsche Taycan w pełni elektryczny Macan wykorzystuje technikę 800 V. Oznacza to, że możliwa jest tu moc ładowania do 270 kW.
Zawieszenie ze stalowymi sprężynami¹ można łączyć z Porsche Active Suspension Management (PASM)², z nową techniką 2-zaworowych amortyzatorów, zapewniającą jeszcze lepszą równowagę pomiędzy komfortem a osiągami.
¹Spodziewana dostępność od 24 maja 2024 r. ²Dostępne opcjonalnie
PASM¹
Elektrycznie sterowany system Porsche Active Suspension Management (PASM)¹ z 2-zaworowymi amortyzatorami zwiększa komfort we wszystkich sytuacjach na drodze i umożliwia jeszcze precyzyjniejsze zachowanie podczas jazdy.
¹Dostępne opcjonalnie.
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (WLTP)*: 17,9-21,1 kWh/100 km, zasięg w cyklu miejskim (WLTP)*: 665-784 km, zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)*: 516-613 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)*: 0 g/km
Wypełnij formularz, aby się z nami skontaktować.
Zgoda marketingowa
Aby móc przetwarzać Państwa dane w celu przesyłania Państwu informacji dotyczących promocji, akcji marketingowych, organizowanych wydarzeń w związku z naszą działalnością oraz oferowanych przez nas produktów i usług za pośrednictwem wskazanych poniżej kanałów komunikacji, prosimy Państwa o wskazanie preferowanych form komunikacji z Państwem poprzez wyrażenie poniżej wskazanych zgód. W każdej chwili mogą Państwo cofnąć zgodę na kontakt marketingowy. Wyrażam zgodę na przekazanie mi informacji handlowej i wykorzystanie wskazanych przeze mnie danych do celów marketingu bezpośredniego w rozumieniu art. 172 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Moja zgoda dotyczy kontaktowania się ze mną za pośrednictwem: